Zaloguj się Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj

Regulamin III Półmaraton Wrotkarski o Puchar Wójta Gminy Krokowa

         Regulamin  III  Półmaratonu   Wrotkarskiego o
            Puchar Wójta Gminy Krokowa 2015r.
                  /Hasło na 2015r :Jak na wrotki ,to na Kaszuby !/

        18.VII.2015/sobota-godz.16.00- 21km

                         Kaszebsci Czelch 2014 w
                    Chutinczich koleczkowych szrecach
      Zawody wliczane do klasyfikacji Pucharu Kaszub


1.Organizatorzy Półmaratonu:
-Urząd Gminy Krokowa pod kierownictwem Wójta Pana Henryka Doeringa,
-Stowarzyszenie Wrotkarskie „Gdańskie Lwy”,Prezes- Julian Ziółkowski propagator i koordynator zawodów,Tel 515-390-900, e-mail : julek1967@vp.pl
-Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej ul. Żarnowiecka 29,   84-110 Krokowa
 Kier.d/s kultury  Pani Maja Jaromirska-Lewińska,    osoba odpowiedzialna Pan Krzysztof Obszyński ,
- Zeszpół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie,
-Sport Support @ Coca-cola w Atlancie z programem LIDER ANIMATOR-Obudź Swoje Ciało,

2.Cel  imprezy:
-Promocja wrotkarstwa i  rolkarstwa w Polsce,
-Krzewienie kultury fizycznej wśród dzieci ,młodzieży  i dorosłych,
-Promowanie okolic nadmorskich ,terenów  należących do gminy Krokowa,
-zainteresowanie mieszkańców gminy i gości dyscypliną sportu jakim jest wrotkarstwo  ,poprzez stworzenie im warunków do osobistego dopingowania zawodników,
-propagowanie aktywnego wypoczynku wśród mieszkańców i letników,
-wypełnienie programu Dni Krokowej  będzie dodatkową atrakcją,
-integracja grup społecznych ,patologicznych i rodzin ubogich,

3.Biuro maratonu:
-biuro zawodów -18.VII 2015/sobota czynne od godz. 14,00  mieścić się będzie:
 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im.Stanisława Staszica w Kłaninie
Kłanino,84-107 Starzyno
4.Zapisy:
-drogą e-meilową przy pomocy Firmy odpowiadającej za pomiar elektroniczny „PROTIMER”. Zapisy przez Internet będą przyjmowane do dnia 16.07.2015 włącznie,
-w dniu zawodów –biuro zawodów
.Opłaty startowe   :
-do 18.06.2015 opłata wynosi 50zł,
-od 19.06 do 17.07.2015 opłata wynosi  65zł,
-w dniu zawodów opłata wynosi 100zł,
-dzieci do lat 16 bezpłatnie-dotyczy biegów dzieci.

6.Opłaty należy wpłacać  na adres:
Stowarzyszenie Wrotkarskie „Gdańskie Lwy ” ,80-008 Gdańsk, ul Batalionów Chłopskich  39

 NUMER KONTA : 26 1090 1098 0000 0001 2972 1184
 
W tytule przelewu prosimy wpisać :   PK Krokowa -Opłata startowa,

7.Opłata startowa nie podlega zwrotowi.

8.Dystanse i terminy:
A/18 lipca/sobota 2015- III Półmaraton  Wrotkarski o Puchar Wójta Gminy Krokowa, dystans 21km
start główny godz. 16,00 /limit czasowy to 2godz/
biegi dzieci-do lat 12-dystans 600metrów-start godz. 15.30
                     -13-15lat-dystans 1000metrów-start godz.15.40
B/TRASA
Zawody zostaną rozegrane w Kłaninie tj ok.6 km  na wschód od Krokowej. Dojazd z Pucka drogą 213.
Trasa wyścigu: Pętla usytuowana na trasie  Kłanino -Połchówko.
Jeden nawrót w Kłaninie przy skrzyżowaniu z drogą 213,drugi w Połchówku na wysokości zmiany jakości nawierzchni asfaltu.
Jedna pętla liczy ok 5,5km-zawodnicy będą mieli do przejechania 4 pętle.
Trasa o dobrym jakościowo asfalcie przebiega w terenie zabudowań i obszarze leśnym .
Na trasie mamy zjazdy, podjazdy i odcinki płaskie przeplatane zakrętami.

9.Udział w zawodach:
-W zawodach może wziąć udział każdy bez ograniczenia wieku  a w biegu na 21km ten kto ukończył 16 lat , posiada aktualne badania lekarskie bądź podpisze oświadczenie o zdolności  i braku przeciwwskazań do biegu ,a także zapoznał się z Regulaminem i zaakceptował go .Dzieci do 18 roku życia muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na start w zawodach.

10.Pomiar elektroniczny:
-Zapewnia „PROTIMER”,

11.Zasady uczestnictwa:
-Wszyscy zawodnicy są zobowiązani do startu w kasku ochronnym,
-wskazane są także ochraniacze na ręce i nogi,
-Każdy zawodnik otrzyma CZIP wpięty w numer startowy ,który należy przyczepić na piersi.
-limit czasu-czas zamknięcia trasy 2godz.dla biegu głównego 21km,
- z uwagi ,iż zawodnicy jeżdżą po pętli tam i z powrotem ,dlatego wyprzedzani uczestnicy  w inni trzymać się prawej strony drogi i umożliwić wyprzedzenie się przez nadjeżdżających z tyłu .Dla ostrzeżenia wyprzedzanych , zawodnik ,który chce wyprzedzić może stosować  ostrzegawcze okrzyki typu: ” UWAGA”, ”LEWA WOLNA”, ”LEWA   IDZIE” ,lub inne –eliminujemy w ten sposób możliwość kolizji .Zawodnicy muszą zachować szczególną ostrożność przy wyprzedzaniu i wymijaniu jadących z przeciwka!,
-podczas zawodów uczestnik powinien stosować  się do poleceń sędziów, osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, służb porządkowych ,Policji, Straży Gminnej  ,Straży Granicznej, Pożarnej i Leśnej,
-za skracanie trasy zawodnik zostanie zdyskwalifikowany,
-po przekroczeniu limitu czasu zawodnik musi zejść  z jezdni i zdjąć numer startowy,
-obowiązuje szeroko pojęte sportowe zachowanie zawodników !
-Trasa przebiega przez miejscowości, przy ruchu zamkniętym  ,ale mogą się zdarzyć nagłe  przypadki zagrożenia życia co wiąże się z wjazdem samochodu karetki pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, gminnej ,granicznej  ,leśnej ,Policji -zawodnicy obowiązani są udostępnić  przejazd tym służbą,
-ostateczna decyzja w rozwiązywaniu sporów i  interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatorów biegu,


12.Klasyfikacje:
a/biegi dziecięce:
-dzieci do lat 12 włącznie-chłopcy i dziewczęta-start wspólny,
-dzieci 13do 16lat włącznie-chłopcy i dziewczęta-start wspólny,
b/bieg główny
-klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn-start wspólny.
-klasyfikacje wiekowe kobiet i mężczyzn:
-16-19lat,
-20-29lat,
-30-39lat,
-40-49lat,
-50-59lat,
-60-69lat,
-powyżej 70lat.
13. Nagrody:
-biegi dziecięce: każdy uczestnik otrzymuje pamiątkowy upominek, niespodzianka !,
-bieg główny: -każdy uczestnik ,który ukończy bieg otrzymuje pamiątkowy medal,
                        -w klasyfikacji generalnej miejsca 1-3-zwycięzcy otrzymują 
                                              :                          I-miejsce-700zł
                                                                        II-miejsce-350zł
                                                                        III-miejsce-200zł,
                                                                         i kwiaty,                                                                 
                         - w klasyfikacjach wiekowych miejsca 1-3-zwycięzcy otrzymują  kwiaty i Dyplomy,

14.Opłata startowa zostaje przeznaczona na pamiątkowy medal, okolicznościową koszulkę, numer startowy ,agrafki, koszty organizacji .

15.Wręczenie nagród odbędzie się na terenie przy Zamku w Krokowej.//Dekoracja dzieci nastąpi przy mecie zaraz po ich biegach ,przed rozpoczęciem biegu głównego 21km//,
Początek ceremonii o godz.  18.20


16.Zawody organizowane są w ramach obchodów DNI KROKOWEJ więc uatrakcyjnią one dodatkowo tą imprezę ,a z drugiej strony spodziewamy się dużej ilości dopingujących co dla startujących będzie dodatkowym bodźcem do osiągnięcia DOBREGO WYNIKU.

17.Odbiór pakietu startowego.
 Każdy uczestnik zawodów przy odbiorze pakietu startowego ,legitymuje się Dowodem Osobistym lub innym dokumentem ze zdjęciem ,podpisuje Oświadczenie o braku przeciwwskazań co do jego udziału w zawodach. 
18.Każdy zawodnik  startujący w III Półmaratonie Wrotkarskim o Puchar Wójta Gminy Krokowa powinien ubezpieczyć się indywidualnie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków i  Odpowiedzialności Cywilnej   -NNW i OC.

19.W razie sytuacji ,gdy uczestnik wpłacił przelewem opłatę startową  lecz nie będzie mógł wystartować w zawodach, może on, po uprzednim  skontaktowaniu się z organizatorem  przysłać  swego zastępcę .Zastępca powinien mieć pisemne oświadczenie uczestnika o jego rezygnacji  z zawodów i prośbę o wpisanie na listę zawodników siebie ,jako jego zastępcy. Zastępca nie będzie musiał ponosić kosztów opłaty startowej.

20.Każdy zawodnik podpisuje również  oświadczenie o możliwości  wykorzystania jego danych osobowych przez Organizatorów zawodów w celach marketingowych związanych z imprezą rolkarską .Ponadto nie będzie miał roszczeń do wynagrodzeń w przypadku publikacji zdjęć, filmów ,wywiadów w radio ,TV ,Internecie ,gazetach i innych środkach masowego przekazu z jego udziałem.

21.Przewidziany limit  200-u uczestników dla biegu głównego i 80cioro dzieci.

22.Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia dystansu zawodów bądź ich odwołania  nie z jego winy.

23.Życzymy wszystkim miłej zabawy .