Zaloguj się Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj

Regulamin Bieg Przełajowy o Puchar Rady Osiedla Umultowo Bieg Główny 5 km

REGULAMIN III OTWARTEGO BIEGU
1. Cel imprezy
Celem imprezy jest popularyzacja idei biegania jako najprostszej formy
aktywnego wypoczynku, promowanie zdrowego stylu życia wśród
mieszkańców Poznania i naszego regionu oraz zapoznanie z walorami
krajobrazowymi miasta.
 2. Termin i miejsce
 a. 14 czerwca 2015 r. (niedziela)
 b. Start godz.14.00 początek pierwszego biegu.
 c. Biuro Zawodów – ul. Paczoskiego 7, 61-606 Poznań,
 kontakt pod nr. tel. 601799374 p. Jarosław Nowotny;
 e-mail : jarek.nowotny@poczta.onet.pl lub klub_sportowy@jadwiga.poznan.pl
 3. Organizator
 Stowarzyszenie Jadwiżański Klub Sportowy przy Parafii św. Jadwigi Królowej
w Poznaniu, ul. Paczoskiego 7, 61-606 Poznań,
 4. Dystans
 a. Długość trasy ok. 5 km dorośli i ok. 2 km dzieci.
 b. Trasa: 5 km – ul. Mleczowa (start), ul. Umultowska, Rumiankowa, Huby
Morawskie, teren leśny, ul. Mleczowa (meta).
 c. Trasa ; 2 km – ul. Mleczowa ( start), teren leśny, ul. Mleczowa ( meta)
 d. Trasę należy pokonać w regulaminowym limicie czasu tj. do godz. 15.30.
 5. Warunki uczestnictwa
 a. Zawodnik musi wypełnić formularz zgłoszeniowy.
 b. W biegu mogą startować zawodnicy zrzeszeni i niezrzeszeni .
 c. Zawodnik musi posiadać aktualne badanie lekarskie lub osobiście złożyć
pisemne oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na udział w biegu.
 d. Zawodnicy, którzy nie ukończyli 18 roku życia, muszą posiadać pisemną
zgodę prawnego opiekuna.
 e. Organizator ustanawia limit zgłoszeń: 300 osób. Lista startowa zostanie
zamknięta w momencie nadania 300. numeru startowego.
 f. Nie ma możliwości podpisania oświadczenia o stanie zdrowia w imieniu
innej osoby.
 g. Organizator dopuszcza sytuację odbioru pakietu startowego w imieniu
innej osoby po okazaniu i dostarczeniu pisemnego upoważnienia do odbioru (plik do
pobrania w załączeniu). Przy odbiorze pakietu należy mieć ze sobą dokument
potwierdzający tożsamość, a w przypadku braku nadanego numeru startowego na
liście startowej, zamieszczonej na stronie internetowej biegu, również dowód wpłaty.
 6. Zgłoszenia uczestnictwa
 a. Do dnia 02 czerwca 2015 r. do godz. 18.00 zgłoszenia można dokonać
przez formularz zgłoszeniowy w dniu startu lub mailowo
( klub_sportowy@jadwiga.poznan.pl, jarek.nowotny@poczta.onet.pl ).
Ostateczny termin na godzinę przed biegiem.

 b. Opłata startowa
od 18 roku włącznie w wysokości 10 PLN do 30.05.2015r ,
- od 01.06.2015r 15 PLN , w dniu startu 20 PLN
 7. Przelew:
 a. Wpłaty można dokonać na konto: 25 2030 0045 1110 0000 0279 8590.
Odbiorca: Stowarzyszenie Jadwiżański Klub Sportowy przy Parafii św. Jadwigi
Królowej w Poznaniu, ul. Paczoskiego 7, 61-606 Poznań tytuł przelewu: "Opłata
startowa Bieg o Puchar Rady Osiedla ……….." w miejsce kropek wpisać imię i
nazwisko zawodnika.
 b. Za termin wpłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto
Organizatora.
 c. Wpłaty dokonane przelewem po terminie 13.06.2015 r. nie będą
uznawane. Wpłatę należy uregulować w kasie w Biurze Zawodów lub okazać
potwierdzenia wpłaty na konto organizatora.
 d. Z opłaty startowej zwolnieni są zawodnicy powyżej 60 roku życia na
podstawie dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz osoby niepełnosprawne na
podstawie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
 e. Opłaty dokonane z błędami - bez podania wystarczających do
identyfikacji danych zawodnika lub w niepełnej wysokości nie będą honorowane i nie
podlegają zwrotowi.
 f. Opłata nie może być scedowana na innego zawodnika, nie może również
zostać przeniesiona na kolejną edycję lub inną imprezę.
 8. Klasyfikacja
 a. Klasyfikacja biegu prowadzona będzie w kategorii dzieci do 15 roku
życia włącznie oraz Open dla kobiet i mężczyzn w kategoriach wiekowych:
 do 15 lat;
 16 - 25 lat;
 26 - 50 lat;
 51 +;
 odrębnie dla kobiet i mężczyzn.